
Gdzie znajdziesz filtry przedmiotów?
Ze względu na bardzo indywidualny charakter naszej oferty, w wielu kategoriach produktów jak np. bagażniki bazowe, czy łańcuchy śniegowe, przygotowaliśmy filtry, które umożliwią Ci znalezienie rozwiązania pasującego do Twojego samochodu.
Po prawej stronie zamieściliśmy miniaturkę zdjęcia (klikając w nie zostaniesz przeniesiony do większego, czytelnego obrazu), na których możesz zobaczyć, jak znaleźć interesujący Cię przedmiot.
Po wejściu w jakąkolwiek kategorię - np. bagażniki bazowe lub łańcuchy śniegowe, na środku ekranu zawsze wyświetlimy Ci listę wszystkich produktów w kategorii, natomiast po lewej stronie strony zobaczysz sekcję "Filtry" - to właśnie w niej, w zależności od wybranej kategorii, będziesz mógł szybko zaznaczyć i przesortować nasz asortyment wg. własnych potrzeb.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić sortowanie produktów na środkowej liście (zielony prostokąt na zdjęciach).
Jak szukać?
1. W kategorii Bagażniki bazowe podzieliliśmy samochody wg marek, a następnie modeli - wygenerowaną w ten sposób listę samochodów można ograniczyć np. wyborem rodzaju montażu bagażnika na dachu w sekcji "filtry".
2. W kategorii Łańcuchy śniegowe, najważniejszym filtrem jest za to rozmiar opony, dzięki któremu wyświetlisz wszystkie pasujące do Twoich opon modele i grupy rozmiarowe łańcuchów. Lista ułożona jest alfabetycznie w następujący sposób:
Rozm. Felgi (Np R15) / Szer. op. (np. 185) / Wys. profilu op. (Np. 55)
Co razem daje: R15/185/55
Zakupy w kilku krokach
1. Wybrałeś interesujący Cię produkt?
Świetnie, pora udać się do koszyka i sprawdzić, czy wszystko się zgadza. Nie musisz być zalogowany w naszym systemie, jednak, jeżeli sfinalizujesz transakcje, poprosimy Cię o podanie podstawowych danych kontaktowych. Pamiętaj, że rejestrując konto w naszym serwisie, masz szansę uzyskać kupony rabatowe do wykorzystania w przyszłości. Szanujemy naszych klientów, możesz mieć pewność, że nie będziemy zaśmiecać Twojej skrzynki e-mail reklamami.
Sprawdź, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, kolor itd. wybranego produktu. W koszyku zobaczysz również podsumowanie kwotowe wybranych przedmiotów. Pamiętaj, że w koszyku możesz przechowywać wiele przedmiotów, aby np. szybko je porównać. Umieszczenie przedmiotu w koszyku nie jest wiążące, zawsze możesz wycofać się z kupna poprzez usunięcie przedmiotu z koszyka.
2. Wiesz już w jaki sposób zapłacisz i jaką formę dostawy wybierzesz?
Jeżeli chcesz zakupić wybrane produkty, pora wybrać sposób płatności i dostawy. Zaznaczając poszczególne. dostępne dla danego przedmiotu sposoby płatności i dostaw zobaczysz koszt wybranego sposobu płatności/dostawy - wybierz tak, jak Ci wygodnie. Zobaczysz również podsumowanie kwotowe, sumujące koszt zamawianych przedmiotów oraz sumaryczne koszty wybranych sposobów płatności/dostawy. Na tym etapie również możesz się jeszcze wycofać z kupna.
3. Masz kupon rabatowy?
Możesz użyć posiadanego kuponu rabatowego poniżej wyboru sposobu płatności i dostawy. Wystarczy wpisać go w odpowiednie pole.
4. Pora sfinalizować zakup.
Jeżeli wszystko sprawdziłeś i chcesz sfinalizować zakup, kliknij na przycisk "Zamawiam". Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem serwisu, poprosimy Cię o podanie podstawowych danych kontaktowych. Po podaniu danych będziesz miał możliwość przejścia do podsumowania, gdzie zobaczysz wszystkie szczegóły swojego zamówienia oraz podane przez Ciebie dane kontaktowe - w dalszym ciągu zamówienie nie jest wiążące. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij przycisk "Potwierdzam zakup" - gratulacje, właśnie dokonałeś zakupu.
W zależności od wybranego sposobu płatności, być może zostaniesz przekierowany na stronę usługodawcy szybkich płatności lub swojego banku. O dalszych losach transakcji będziemy informować Cię poprzez podany przez Ciebie e-mail.
5. Dostawa.
W zależności od rodzaju wybranego sposobu dostawy, poinformujemy Cię o dalszych losach Twoich zakupów (np. poprzez wysłanie na Twój e-mail numeru paczki, czy listu przewozowego). Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, logując się na swoje konto możesz sprawdzić nadany przez nas status zamówienia. Jeżeli wybrałeś odbiór osobisty, prosimy o kontakt telefoniczny, aby uzgodnić termin odbioru(zazwyczaj każdy sprzedawany przedmiot dostępny jest od ręki, ale może zdarzyć się sytuacja, kiedy poprzez sprzedaż stacjonarną, przedmiot zejdzie ze stanu - postaramy się go zdobyć na kolejny dzień roboczy).
6. Przesyłka dotarła?
Upewnij się, czy z paczką wszystko w porządku - dokładamy starań, aby zawsze wszystko odpowiednio zapakować. Niestety czasem z przyczyn losowych paczka zostanie uszkodzona w transporcie. Pamiętaj, że zawsze możesz odmówić odbioru paczki, jeżeli widać na niej ewidentne uszkodzenia. Jeżeli zdarzy Ci się taka sytuacja - prosimy o kontakt, zależy nam, aby unikać takich sytuacji, więc staramy się je na bieżąco wyjaśniać z firmami przewozowymi.
7. Wszystko w porządku?
Jeżeli jesteś zadowolony z zakupu i obsługi - wróć na naszą stronę i wystaw opinie zakupionemu towarowi. Jeżeli masz jakieś sugestie lub opinie o samym produkcie, jego fabrycznemu opakowaniu itd. - podziel się nimi, czasem możemy zasugerować producentowi zmiany.
8. Poleć nas znajomym.
Zależy nam na dobrej opinii oraz na nowych klientach. Jeżeli jesteś zadowolony z zakupu(cena, obsługa) - poleć nas znajomym.