Bagażniki dachowe, uchwyty samochodowe

Jak kupować?

Gdzie znajdziesz filtry przedmiotów?

Ze względu na bardzo indywidualny charakter naszej oferty, w wielu kategoriach produktów jak np. bagażniki bazowe, czy łańcuchy śniegowe, przygotowaliśmy filtry, które umożliwią Ci znalezienie rozwiązania pasującego do Twojego samochodu.

Wybór łańcuchów śniegowych na podstawie rozmiaru opony

Po prawej stronie zamieściliśmy miniaturkę zdjęcia (klikając w nie zostaniesz przeniesiony do większego, czytelnego obrazu), na których możesz zobaczyć, jak znaleźć interesujący Cię przedmiot.

Po wejściu w jakąkolwiek kategorię - np. bagażniki bazowe lub łańcuchy śniegowe, na środku ekranu zawsze wyświetlimy Ci listę wszystkich produktów w kategorii, natomiast po lewej stronie strony zobaczysz sekcję "Filtry" - to właśnie w niej, w zależności od wybranej kategorii, będziesz mógł szybko zaznaczyć i przesortować nasz asortyment wg. własnych potrzeb.

Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić sortowanie produktów na środkowej liście (zielony prostokąt na zdjęciach).

Jak szukać?

1. W kategorii Bagażniki bazowe podzieliliśmy samochody wg marek, a następnie modeli - wygenerowaną w ten sposób listę samochodów można ograniczyć np. wyborem rodzaju montażu bagażnika na dachu w sekcji "filtry".

2. W kategorii Łańcuchy śniegowe, najważniejszym filtrem jest za to rozmiar opony, dzięki któremu wyświetlisz wszystkie pasujące do Twoich opon modele i grupy rozmiarowe łańcuchów. Lista ułożona jest alfabetycznie w następujący sposób:

Rozm. Felgi (Np R15) / Szer. op. (np. 185) / Wys. profilu op. (Np. 55)

Co razem daje: R15/185/55

Zakupy w kilku krokach

1. Wybrałeś interesujący Cię produkt?

Świetnie, pora udać się do koszyka i sprawdzić, czy wszystko się zgadza. Nie musisz być zalogowany w naszym systemie, jednak, jeżeli sfinalizujesz transakcje, poprosimy Cię o podanie podstawowych danych kontaktowych. Pamiętaj, że rejestrując konto w naszym serwisie, masz szansę uzyskać kupony rabatowe do wykorzystania w przyszłości. Szanujemy naszych klientów, możesz mieć pewność, że nie będziemy zaśmiecać Twojej skrzynki e-mail reklamami.

Sprawdź, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, kolor itd. wybranego produktu. W koszyku zobaczysz również podsumowanie kwotowe wybranych przedmiotów. Pamiętaj, że w koszyku możesz przechowywać wiele przedmiotów, aby np. szybko je porównać. Umieszczenie przedmiotu w koszyku nie jest wiążące, zawsze możesz wycofać się z kupna poprzez usunięcie przedmiotu z koszyka.

2. Wiesz już w jaki sposób zapłacisz i jaką formę dostawy wybierzesz?

Jeżeli chcesz zakupić wybrane produkty, pora wybrać sposób płatności i dostawy. Zaznaczając poszczególne. dostępne dla danego przedmiotu sposoby płatności i dostaw zobaczysz koszt wybranego sposobu płatności/dostawy - wybierz tak, jak Ci wygodnie. Zobaczysz również podsumowanie kwotowe, sumujące koszt zamawianych przedmiotów oraz sumaryczne koszty wybranych sposobów płatności/dostawy. Na tym etapie również możesz się jeszcze wycofać z kupna.

3. Masz kupon rabatowy?

Możesz użyć posiadanego kuponu rabatowego poniżej wyboru sposobu płatności i dostawy. Wystarczy wpisać go w odpowiednie pole.

4. Pora sfinalizować zakup.

Jeżeli wszystko sprawdziłeś i chcesz sfinalizować zakup, kliknij na przycisk "Zamawiam". Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem serwisu, poprosimy Cię o podanie podstawowych danych kontaktowych. Po podaniu danych będziesz miał możliwość przejścia do podsumowania, gdzie zobaczysz wszystkie szczegóły swojego zamówienia oraz podane przez Ciebie dane kontaktowe - w dalszym ciągu zamówienie nie jest wiążące. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij przycisk "Potwierdzam zakup" - gratulacje, właśnie dokonałeś zakupu.

W zależności od wybranego sposobu płatności, być może zostaniesz przekierowany na stronę usługodawcy szybkich płatności lub swojego banku. O dalszych losach transakcji będziemy informować Cię poprzez podany przez Ciebie e-mail.

5. Dostawa.

W zależności od rodzaju wybranego sposobu dostawy, poinformujemy Cię o dalszych losach Twoich zakupów (np. poprzez wysłanie na Twój e-mail numeru paczki, czy listu przewozowego). Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, logując się na swoje konto możesz sprawdzić nadany przez nas status zamówienia. Jeżeli wybrałeś odbiór osobisty, prosimy o kontakt telefoniczny, aby uzgodnić termin odbioru(zazwyczaj każdy sprzedawany przedmiot dostępny jest od ręki, ale może zdarzyć się sytuacja, kiedy poprzez sprzedaż stacjonarną, przedmiot zejdzie ze stanu - postaramy się go zdobyć na kolejny dzień roboczy).

6. Przesyłka dotarła?

Upewnij się, czy z paczką wszystko w porządku - dokładamy starań, aby zawsze wszystko odpowiednio zapakować. Niestety czasem z przyczyn losowych paczka zostanie uszkodzona w transporcie. Pamiętaj, że zawsze możesz odmówić odbioru paczki, jeżeli widać na niej ewidentne uszkodzenia. Jeżeli zdarzy Ci się taka sytuacja - prosimy o kontakt, zależy nam, aby unikać takich sytuacji, więc staramy się je na bieżąco wyjaśniać z firmami przewozowymi.

7. Wszystko w porządku?

Jeżeli jesteś zadowolony z zakupu i obsługi - wróć na naszą stronę i wystaw opinie zakupionemu towarowi. Jeżeli masz jakieś sugestie lub opinie o samym produkcie, jego fabrycznemu opakowaniu itd. - podziel się nimi, czasem możemy zasugerować producentowi zmiany.

8. Poleć nas znajomym.

Zależy nam na dobrej opinii oraz na nowych klientach. Jeżeli jesteś zadowolony z zakupu(cena, obsługa) - poleć nas znajomym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl