
Sposób montażu
Pojemność (rowery)
Pasuje do rowerów z hamulcami tarczowymi
Masa własna (sztuka)
Pasuje do kół o wymiarach
Pasuje do ram o średnicach
-
Rama okrągła: 20-90 mm (4)
-
Rama okrągła: 22-70 mm / Rama owalna: max 65x80 mm (5)
-
Rama okrągła: 22-75 mm / Rama owalna: max 75x40 mm (3)
-
Rama okrągła: 22-80 mm / Rama owalna: max 80x100 mm (23)
-
Rama okrągła: do 115mm / Rama prostokątna: 120x80mm / Rama kwadratowa: 95x95mm (2)
-
Max obwód ramy 30cm (5)
Kompatybilność z One Key System
Sposób zamocowania roweru
Kompatybilne z ramą karbonową
Kompatybilne ze sztywną osią
Samoczynna regulacja uchwytu ramy:
Paski zębate do kół
Zamknięcie roweru w uchwycie
Cena
-
od
do
Przewóz rowerów
Bagażniki rowerowe przydają się do przewozu rowerów samochodem. Transport rowerów we wnętrzu samochodu nie zawsze jest możliwy, wtedy lepiej zdecydować się na bagażnik rowerowy na dachu lub na haku.
Bagażniki rowerowe - rodzaje
W naszym asortymencie znajdują się 2 rodzaje bagażników rowerowych: uchwyty oraz platformy. Jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma typami bagażników na rowery? Platformy rowerowe służą do przewozu rowerów na haku holowniczym z tyłu pojazdów. Jeśli chodzi o drugi rodzaj - uchwyty rowerowe - to pozwalają one przewozić rowery na dachu samochodu.
Oferujemy zarówno pojedyncze, jak i zestawy dwóch, trzech lub czterech uchwytów, dzięki czemu można jednorazowo przewieźć nawet 4 rowery. Również platformy rowerowe pozwalają na przewóz większej liczby rowerów. Tego typu bagażnik zazwyczaj mieści 2 lub 3 rowery, ale niektóre - nawet 4 rowery.
Ponadto - poza bagażnikami rowerowymi - w tej kategorii znajdują się również drobne akcesoria, takie jak wieszak ścienny torba do przechowywania platformy rowerowej.
Polecamy szczególnie samochodowe bagażniki rowerowe Thule. To solidne, wykonane z nowoczesnych i wyjątkowo trwałych materiałów produkty, które nie rysują powierzchni sprzętu sportowego. Łatwość w montażu i demontażu to ich kolejne mocne strony.
Jaki bagażnik rowerowy wybrać?
Zarówno bagażnik rowerowy na dach, jak i na hak ma wiele zalet. Ten pierwszy typ bagażników samochodowych na rowery nie wydłuża auta, co jest istotne w dużych miastach lub innych miejscach, gdzie trudno o miejsca parkingowe. Inna zaleta bagażników rowerowych na dach? W razie ewentualnej stłuczki czy kolizji rowery są znacznie bezpieczniejsze na dachu niż z tyłu samochodu. Bagażnik rowerowy na dach jest lekki i ma w stosunkowo niską - w porównaniu do platform - cenę. Ponadto, aby przewozić na nim rowery, nie jest potrzebna dodatkowa tablica rejestracyjna ani oświetlenie. Trzeba jednak najpierw zakupić bagażnik bazowy.
Z kolei bagażnik rowerowy na hak pozwala przewieźć nawet bardzo ciężkie rowery lub te o niestandardowym kształcie czy z nietypową ramą. Ładowność dachu samochodu osobowego jest ograniczona - najczęściej wynosi 50 kilogramów, dlatego w przypadku np. specjalistycznych rowerów o wadze nawet 20-25 kilogramów należy wybrać inny bagażnik na rowery niż taki montowany na dachu pojazdu.